činnost blízká mému srdci

ZBAVTE SE TRAUMAT A VŠECH OMEZENÍ A DĚLEJTE CO MILUJETE

09.07.2013 08:49

MOJE ZKUŠENOSTI A CO SI MYSLÍM O NEURORESTARTU

Začal bych tím že vzhledem k tomu že jsem prožil extrémně traumatické mládí, musel jsem později často vyhledávat různé psychology, kyneziology, léčitele a šarlatány a mohu porovnat účinnost v porovnání s neurorestartem. řekl bych to takhle. nejméně učinné mi přijde klasická psychoterapie, trvá nejdéle a je často velmi psychycky bolestivá a budete tam muset chodit celý život.jestli se nechcete trápit, to raději zajděte ke kyneziologovi dnes už je to uznávaná metoda a je o malinko rychlejší a budete se cítit lépe. za velmi funkční a účinnou metodu považuji klasické EFT, TFT a FASTER EFT. jednak proto že je to snadno naučitelné a můžete to používat po zbytek života kdykoliv potřebujete, sám to používám už několik let v akutních případech například rozčílení odeznívá během pár sekund až minut. EFT je skvělé a rychlé ale stejně je to s těmi všemi traumaty na několik let práce. pokud máte trochu peněz navíc a máte se rádi, pořidte si nahrávky NEURORESTART. moje zkušenost je taková že poté co jsem si pořídil první nahrávku, můj život se ze dne na den změnil a mění se čím dál víc a rychleji k lepšímu. než jsem narazil na neurorestart, neviděl jsem žádnou naději. byl jsem totálně vyčerpaný, vybitý, vyhořelý, bez domova, neschopný fyzické práce, bez vlastních peněz několik let. a i přes maximální snahu a neustálého učení se (nejvíce mi pomohlo ABRAHÁMOVO UČENÍ od Ester a Jery Hicks) a dělání všeho možného co by mi mohlo pomoci(nikdy se nevzdám). když jsem poprvé poslechl nahrávku VIZE uslyšel jsem ticho ve vlastní hlavě. a zmizel mi strach a cítil jsem naději. shrnul bych to že od té doby uplynuly asi 3měsíce, a já ted žiji v téměř každodení euforii a to jsem si mohl pořídit zatím jen jednu nahrávku. tedy už mám objednanou i druhou, protože se poslední dobou událo několik zázraků a to že jsem si vydělal vlastní peníze jen tím že jsem byl nadšený a nadšeně jsem propagoval neurorestart, protože KDYŽ TO FUNGOVALO MĚ, tak to musí fungovat každýmu! S neurorestartem se traumat a omezujících programů v mozku zbavíte nejdéle během půl roku a bude vás to stát jenom maximálně jeden jediný průměrný měsíční plat, a zachrání vám to celý život a to doslova! můžete být v pocitu téměř pernamentního štěstí, samozřejmě že se občas rozčílíte, ale také se velmi rychle uklidníte.  přál bych vám zažívat ty úžasné pocity sebelásky a lásky. ještě v březnu jsem si myslel že nemůžu mít internet ani v mobilu, byl vždycky problém sehnat peníze, a na něco jiného než základní potraviny to prostě nešlo. nyní mám internet v mobilu,dostal jsem počítač a kupuju netbook a budu pracovat přes něj v online podnikání z přírody. pro mne je to opravdickej zázrak, protože i když jsem měl přístup k pc, nikdy mne nenapadlo že bych Já mohl dělat něco na čem bych vydělal peníze, vždyt nic neumím. a hle? vida! po odblokování bloků na peníze mám v průměru 50 nabídek na práci v mejlech každý den. nestačím je ani číst. pár věcí jsem zkusil ale zatím nejvíce mne oslovuje affiliate partnerství. proto také tvořím tyto stránky. 

 

NEURO RESTART® je rEvoluční technologie a trénink pro osobní rozvoj, růst a transformaci - osobní rezonanční nahrávky připravené Vám na míru, které mají potenciál změnit Váš život.

Osobní rezonanční nahrávky byly podrobeny nezávislým odborným testům na fMRI (funkční magnetická rezonance), které potvrdily jejich účinnost.

Kompletní balíček 5 nahrávek pořídíte za zvýhodněnou cenu 15 900 Kč (vč. DPH). Jedna samostatná nahrávka stojí 3 900 Kč (vč. DPH).

Nebo si nejdříve můžete vyzkoušet univerzální nahrávku Štěstí ZDARMA.

Co Vám NEURO restart® nabízí?
- vyvolává odvahu realizovat změny
- odstraňuje bloky, kterých se vědomě těžko zbavujeme a které nás brzdí v rozvoji
- navozuje zklidnění v tzv. plazím mozku, utlumuje jeho přehnanou aktivitu
- výrazně urychluje a podporuje proces koučování, sebekoučování
- čistí epigenetický kód, který do vašeho života přenáší nežádoucí zkušenosti předků, jež vás nevědomě ovlivňují
- přináší nový pohled na možnosti, rozšiřuje vnitřní zorné pole a podporuje všímavost
- vylaďuje mozek na vyšší úroveň výkonu
- čistí nervová spojení a odstraňuje traumata a strach získané v průběhu života
- aktivuje váš skrytý potenciál a usnadňuje splnění snů a cílů
- vylaďuje tok a hladinu vaší energie
a mnohé další…

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode